الموضوع: بصيص من الامل
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-18, 07:52 PM   #4
العربى
صياد قديم
 
الصورة الرمزية العربى
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: الجيزه
المشاركات: 1,201
معدل تقييم المستوى: 28
العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: بصيص من الامل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi مشاهدة المشاركة
يسعدني أن أكون أول الردود علي أستاذ عربي
فكره أكثر من رائعه و حمد الله علي سلامة رجوعك لبيتك اﻷول و اﻷصلي أول و أكبر و أعرق منتدي صيد في مصر.

تحياتي يا باشا
انت تنور الموضوع يا باشا
والله يسلمك وبالنسبه للمنتدى دا اول منتدى فى حياتى يعلمنى الصيد
وايضا يعرفنى على احلى اعضاء
تحياتى للجميع
__________________
العربى مش بتاع مسدسات العربى بتاع مقاولات
اى خدمه يا مورو
العربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس