اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
يسعدني أن أكون أول الردود علي أستاذ عربي
فكره أكثر من رائعه و حمد الله علي سلامة رجوعك لبيتك اﻷول و اﻷصلي أول و أكبر و أعرق منتدي صيد في مصر.
تحياتي يا باشا 
|
انت تنور الموضوع يا باشا
والله يسلمك وبالنسبه للمنتدى دا اول منتدى فى حياتى يعلمنى الصيد
وايضا يعرفنى على احلى اعضاء
تحياتى للجميع