رد: بصيص من الامل
أحييك علي طرح الفكرة دي ودي فعلا فكرة رائعة و منفذة ف دول اجنبية كتيير
و ميزتها انها منفعة متبادلة فبالنسبة للشركة دي مش هتتكلف اكتر من حملة دعاية اللي بينزلو فيها المحافظات و فنفس الوقت الأثر الدعائي أكبر بكتير و الشعب هو المستفيد
+++++++++++تقييم+++++++++
|