الموضوع: بصيص من الامل
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-18, 08:32 PM   #8
EL MOGY
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: EL MANSORA
المشاركات: 110
معدل تقييم المستوى: 25
EL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: بصيص من الامل

أحييك علي طرح الفكرة دي ودي فعلا فكرة رائعة و منفذة ف دول اجنبية كتيير
و ميزتها انها منفعة متبادلة فبالنسبة للشركة دي مش هتتكلف اكتر من حملة دعاية اللي بينزلو فيها المحافظات و فنفس الوقت الأثر الدعائي أكبر بكتير و الشعب هو المستفيد
+++++++++++تقييم+++++++++
EL MOGY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس