الموضوع: بصيص من الامل
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-19, 12:19 AM   #8
العربى
صياد قديم
 
الصورة الرمزية العربى
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: الجيزه
المشاركات: 1,201
معدل تقييم المستوى: 28
العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: بصيص من الامل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
طبعاً ممينفعش ارحب بك فى بيتك
نورت المنتدى ايها الصاحب القديم

دا نورك يا هشام وربنا يرفع الغشاوه عن اعين الجميع وان شاء الله لى موضوع فى ذلك
__________________
العربى مش بتاع مسدسات العربى بتاع مقاولات
اى خدمه يا مورو
العربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس