اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el mogy
أحييك علي طرح الفكرة دي ودي فعلا فكرة رائعة و منفذة ف دول اجنبية كتيير
و ميزتها انها منفعة متبادلة فبالنسبة للشركة دي مش هتتكلف اكتر من حملة دعاية اللي بينزلو فيها المحافظات و فنفس الوقت الأثر الدعائي أكبر بكتير و الشعب هو المستفيد
+++++++++++تقييم+++++++++
|
ربنا يكرم ويجربوها ولا يطبقوها