الموضوع: بصيص من الامل
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-19, 12:20 AM   #2
العربى
صياد قديم
 
الصورة الرمزية العربى
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: الجيزه
المشاركات: 1,201
معدل تقييم المستوى: 28
العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: بصيص من الامل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el mogy مشاهدة المشاركة
أحييك علي طرح الفكرة دي ودي فعلا فكرة رائعة و منفذة ف دول اجنبية كتيير
و ميزتها انها منفعة متبادلة فبالنسبة للشركة دي مش هتتكلف اكتر من حملة دعاية اللي بينزلو فيها المحافظات و فنفس الوقت الأثر الدعائي أكبر بكتير و الشعب هو المستفيد
+++++++++++تقييم+++++++++
ربنا يكرم ويجربوها ولا يطبقوها
__________________
العربى مش بتاع مسدسات العربى بتاع مقاولات
اى خدمه يا مورو
العربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس