الموضوع
:
بصيص من الامل
عرض مشاركة واحدة
13-01-19, 09:45 AM
#
12
العربى
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: الجيزه
المشاركات: 1,201
معدل تقييم المستوى:
28
رد: بصيص من الامل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو
فعلا فكرة جامده جدا نفع واستنفع دعاية للشركات ومنفعه للشعب وتخفيف الحمل عن الدوله
أحلى تقيمم ياكبير فكرة ممتازة
تسلم الايادى وربنا يسهل وحد من المسؤليين يبص للافكار دى
__________________
العربى مش بتاع مسدسات العربى بتاع مقاولات
اى خدمه يا مورو
العربى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى العربى
البحث عن كل مشاركات العربى