الموضوع: بصيص من الامل
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-19, 09:45 AM   #12
العربى
صياد قديم
 
الصورة الرمزية العربى
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: الجيزه
المشاركات: 1,201
معدل تقييم المستوى: 28
العربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدىالعربى من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: بصيص من الامل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو مشاهدة المشاركة
فعلا فكرة جامده جدا نفع واستنفع دعاية للشركات ومنفعه للشعب وتخفيف الحمل عن الدوله
أحلى تقيمم ياكبير فكرة ممتازة

تسلم الايادى وربنا يسهل وحد من المسؤليين يبص للافكار دى
__________________
العربى مش بتاع مسدسات العربى بتاع مقاولات
اى خدمه يا مورو
العربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس