رد: بصيص من الامل
انا شايف انها فكره جميله جدا و عمليه . بس المشكله ممكن تكون عند الشركات . لان لا قدر الله و حصل اى حاجه للقطر ده ممكن يبقى دعايه سيئه ليهم . لان ساعتها مثلا هيتقال ده قطر فودافون عمل حادثه . بس ان شاء الله ميحصلش حاجه من دى . و ربنا يهدى الحال و يوفق الجميع
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|