عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-21, 06:54 PM   #15
عـمـر
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: بني سويف
المشاركات: 196
معدل تقييم المستوى: 39
عـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: أستودعكم الله :)

في حفظ الله وامنه يا بشمهندس وتجلنا بالف سلامة ... الجيش هو مصنع الرجااااال يا قناص ... اهم حاجة بعد ما ترجع تقولي شغلتك على المدفع ايه؟؟ هههههههههههههههه .... ماتخفش شويه شويه هتتعود وتحس ان الجيش بيتك والله يا اسلام الجيش بيعلم كتير ... تجلنا بالسلامة يا قناص. نستودعك الله الذي لا تضيع عنده الودائع.
__________________
اللهم صلي وسلم على سيدنا ونبينا محمد
والله يا رسول الله إنك أحب الي من نفسي وأهلى ومالي وولدي والناس أجمعين
عـمـر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس