رد: أستودعكم الله :)
في حفظ الله وامنه يا بشمهندس وتجلنا بالف سلامة ... الجيش هو مصنع الرجااااال يا قناص ... اهم حاجة بعد ما ترجع تقولي شغلتك على المدفع ايه؟؟ هههههههههههههههه .... ماتخفش شويه شويه هتتعود وتحس ان الجيش بيتك والله يا اسلام الجيش بيعلم كتير ... تجلنا بالسلامة يا قناص. نستودعك الله الذي لا تضيع عنده الودائع.
__________________
اللهم صلي وسلم على سيدنا ونبينا محمد والله يا رسول الله إنك أحب الي من نفسي وأهلى ومالي وولدي والناس أجمعين
|