اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tharwat
الله....حلوة دي...الجينيريتور بتاع الصيدليه مش شغال و هيتصلح ب 300ج....افتكر ال 300ج دول يجيبوا 20 كيلو برتقل و 30 ازازة زيت....و كمان ابيع المولد و اخد فلوسه اجيب بيها بندقية كرال!!!!
هههههههههه
|
ههههههههههههههه انت هتعمل كل دة بـ 300 جنية انت اثبت علميا انك مصري
شكرا لصاحب الموضوع