الموضوع
:
لابتوب كومباك بريساريو 2100 فقط 800ج
عرض مشاركة واحدة
13-01-30, 12:37 AM
#
10
محب للصواعق
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 245
معدل تقييم المستوى:
30
رد: لابتوب كومباك بريساريو 2100 فقط 800ج
هو مكتوب في المواصفات هارد 60 و انت كاتب 40 ليه و هو سعره جديد دلوقتي كام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محب للصواعق
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى محب للصواعق
زيارة موقع محب للصواعق المفضل
البحث عن كل مشاركات محب للصواعق