عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-04, 06:36 PM   #39
عـمـر
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: بني سويف
المشاركات: 196
معدل تقييم المستوى: 39
عـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: سمك-يمام-كروان-احمدك يااااااارب (فيديو وصور)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
عموورررررررر فينك ياعم باقلك كام شهر كده مش بتدخل
انت اتجوزت من ورانا ولا ايه
ههههههههههههههههههه
وبعدين قر ونق ياعم زى مانت عاوز احنا مش بنخاف
طول ماحنا بنقرى اية الكرسى يبقى انسى يامعلم
هههههههههههههههه
وهو طلع مش كروان ده طلع بلشون يامعنمى بلشون
مشكور ياكبير على كلامك الجميل

مساااااااء الفل يا ريس معلش انا عارف اني مقصر بس والله غصب عني الشغل بقه ... وبعدين اتجوز من غير ما اعزمك ههههههههههه .. انا عملتها من 8 سنين خلاص ومعايا يوسف وبسملة عقبال عندك كده يا ريس .. وبعدين ايه الكرسي بتتقري علشان الشياطين يا هاني هااا قصدك ايه يعني هاااا قول .... هههههههههههه بهزر معاك طبعا بس دا برضووو م يمنعش انك تقراها ههههههه ..... تحياتي لك يا جنرال.
__________________
اللهم صلي وسلم على سيدنا ونبينا محمد
والله يا رسول الله إنك أحب الي من نفسي وأهلى ومالي وولدي والناس أجمعين
عـمـر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس