رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator
طيب انا هقولك على السر علشان تفكه
فيه بنز صغير جدا فى الاجزاء من الخلف او تيله حضرتك هتشد الاجزاء للخلف وتنظر من ورا المسدس حتلاحظها ادفعها للخارج باى مفك وبعدين هيتفك معاك ذى اى مسدس
|
متشكر جدا جدا يا غالى انا هحاول فية الان وجزاك الله خير وهقولك عرفة افكة ولا لا وشكرا على الاهتمام
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق
سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
|