رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator
طيب انا هقولك على السر علشان تفكه
فيه بنز صغير جدا فى الاجزاء من الخلف او تيله حضرتك هتشد الاجزاء للخلف وتنظر من ورا المسدس حتلاحظها ادفعها للخارج باى مفك وبعدين هيتفك معاك ذى اى مسدس
|
بقول لحضرتك انا شديت الاجزاء للخلف وكان فى بنز داخل خرم فى اخر الاجزاء بمفك صغير جدا ضغط علية طلع من النحية الثانية وطلع ابرة ضرب النار دة طلع الامان بتاعها لكن اين البتيلة بتاعة فك الجزاء كلها هو فى كما موضح بالصور زى حديده صغيرة مشية من خلف الاجزاء ودخلة امام ابرة ضرب النار بدايتها بجوار الخرم بتاع بنز امان ابرة ضرب النار وبضغك علية بمفك من جمب خروج ابرة ضرب النار ما بيخرج
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق
سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
|