نزلت اصطاد في شونة حبوب قريبة مننا الراجل قالى يوم الجمعة المدير لو شافك هيجازينا .....................................الخ تعالى اى يوم تانى وانا تحت امرك
المهم رحت على طريق طوييييييييييييل اودام بيتى وكان فيه ارض وشجر متباعد دخلت وبصيت فى اول شجرة شفت طاشر ماكنش واضح اوى هو ايه ...المهم سميت واديته اول رشة وقع ورجع مسك نفسع تانى ووقف فنص الشجرة ...ضربت عليه بتاع 8 رشات مثلا عشان يموت ولما نزل لقيته متصاب بحوالى اربعة مثلا
المهم لقيت ريحته سمك
بس المشكلة ان جمبه مصرف غالبا والله اعلم مصرف رى مش متاكد
حد يقولى دا ايه وبيتاكل ولا لا ولو بيتاكل بيتعمل ازاى ؟؟؟