الموضوع
:
دا مين ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
13-02-08, 05:36 PM
#
3
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى:
33
رد: دا مين ؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد خلف
الله ينور يا دكتور
بس بيتاكل ولا لا استنى راي الادرى لاني معرفش دا ايه اصلا
وعليك يا استاذ محمد الله يكرمك ...انا مقلق منه ...هو لو رميته بنية ان قطة تاكله مثلا يبقى حرام ولا ايه
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى دكتور عابدينوف
البحث عن كل مشاركات دكتور عابدينوف