رد: دا مين ؟؟؟
والله معرفش بردو
انا الصيد بالنسبه ليا بقالو كتيييييييييير واقف عالفران
و دي لا بتتاكل ولا حاجه طبعا
و حكمها في الدين واضح
استنى شويه و اكيد هتلاقي حد يقلك
كان في حد عامل موضوع فيه صوره كبيره فيها الطيور الحلال صيدها
دور على الموضوع دا عما حد يرد عليك هنا
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه ..
لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه ..
لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف ..
انتظره ..
|