الموضوع: دا مين ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-08, 05:48 PM   #4
محمد خلف
مشرف قسم الصيد البرى
 
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المدينه: بورسعيد
المشاركات: 999
معدل تقييم المستوى: 97
محمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدىمحمد خلف من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد خلف
افتراضي رد: دا مين ؟؟؟

والله معرفش بردو
انا الصيد بالنسبه ليا بقالو كتيييييييييير واقف عالفران
و دي لا بتتاكل ولا حاجه طبعا
و حكمها في الدين واضح
استنى شويه و اكيد هتلاقي حد يقلك
كان في حد عامل موضوع فيه صوره كبيره فيها الطيور الحلال صيدها
دور على الموضوع دا عما حد يرد عليك هنا
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه ..
لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه ..
لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف ..
انتظره ..
محمد خلف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس