الموضوع
:
دا مين ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
13-02-08, 08:41 PM
#
9
mohamed2010habib
مشرف قسم الصيد البرى والاقسام الرئيسية
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: المنصوره
المشاركات: 1,073
معدل تقييم المستوى:
202
رد: دا مين ؟؟؟
نصيحه يا دكتور متضربش طير و انت مش عارف يتاكل ولا لأ ...عشان متشيلش ذنبه و الطير اللى فى الصوره من انواع البلشون و اكيد زفر جدا جدا و لن تتحمل اكله...و الله اعلم
تقبل تحياتى
__________________
د.محمد حبيب
mohamed2010habib
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى mohamed2010habib
البحث عن كل مشاركات mohamed2010habib