الموضوع: دا مين ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-08, 08:41 PM   #9
mohamed2010habib
مشرف قسم الصيد البرى والاقسام الرئيسية

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: المنصوره
المشاركات: 1,073
معدل تقييم المستوى: 202
mohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدىmohamed2010habib عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دا مين ؟؟؟

نصيحه يا دكتور متضربش طير و انت مش عارف يتاكل ولا لأ ...عشان متشيلش ذنبه و الطير اللى فى الصوره من انواع البلشون و اكيد زفر جدا جدا و لن تتحمل اكله...و الله اعلم
تقبل تحياتى
__________________

د.محمد حبيب
mohamed2010habib غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس