عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-10, 12:26 AM   #2
عمرو العمدة
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: الجيزة
المشاركات: 226
معدل تقييم المستوى: 12
عمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريقعمرو العمدة في بداية الطريق
افتراضي رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش

البندقية طبعا فى الصيد افضل من كل الوجوة ( التحكم فى مسك البندقية وخلافة وايضا فى المسافات البعيدة )

المسدس دة بيكون للرماية والتعليم وممكن للصيد من مسافة قريبة ولكن ليس بكفائة البندقية اصلا
عمرو العمدة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس