الموضوع
:
دا مين ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
13-02-10, 08:51 AM
#
12
engineero eslam
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المدينه: البحيرة
المشاركات: 351
معدل تقييم المستوى:
21
رد: دا مين ؟؟؟
انا بيتهيألى هوا ده الطائر ال بشوفه احيانا قريب من شط الترعة بياكل سمك
لو حجمه صغير يبقا هوا وانا سمعت انه بيتاكل بس مش متأكد
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
engineero eslam
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى engineero eslam
البحث عن كل مشاركات engineero eslam