الموضوع: دا مين ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-10, 05:41 PM   #13
mody_kamal
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره..مدينه نصر
المشاركات: 476
معدل تقييم المستوى: 47
mody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر بهmody_kamal عضو نفتخر به
افتراضي رد: دا مين ؟؟؟

بالنسبه بيتاكل ولا لاء علي ما تعرفها امسكه نضفه وافتحه نصين من ضهره وجيب سكينه واديله كام شريحه في صدره ورجليه وتبله ببصله كبيره وفصين ثوم وطمطمايه صغيره ومعلقه فلفل اسود ومعلقه ملح او نص معلقه كبيره اعمل التتبيله ودوقها لو ناقصه ملح زودها وقرن فلفل لو حابب او معلقه شطه صغيره وبعد كده بعد غسل الطائر وفتحه ونقعه في المايه بالدقيق والخل ساعه يتغسل كويس ويتحط عليه التتبيله ويتساب يوم يوم ونص علشان الزفاره تروح شويه منه ع ما حضرتك تعرف بيتاكل ولا لاء علشان ما يبوظش بيتاكل خير وبركه ما بيتاكلش اسلقه واديه للقطط والكلاب تحياتي
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين

الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
mody_kamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس