رد: دا مين ؟؟؟
بالنسبه بيتاكل ولا لاء علي ما تعرفها امسكه نضفه وافتحه نصين من ضهره وجيب سكينه واديله كام شريحه في صدره ورجليه وتبله ببصله كبيره وفصين ثوم وطمطمايه صغيره ومعلقه فلفل اسود ومعلقه ملح او نص معلقه كبيره اعمل التتبيله ودوقها لو ناقصه ملح زودها وقرن فلفل لو حابب او معلقه شطه صغيره وبعد كده بعد غسل الطائر وفتحه ونقعه في المايه بالدقيق والخل ساعه يتغسل كويس ويتحط عليه التتبيله ويتساب يوم يوم ونص علشان الزفاره تروح شويه منه ع ما حضرتك تعرف بيتاكل ولا لاء علشان ما يبوظش بيتاكل خير وبركه ما بيتاكلش اسلقه واديه للقطط والكلاب تحياتي
__________________
لا الـــــــــــــــه الا انــــــــــت ســـــــــبحانـــك انــــــي كــــنت من الظالـمين
الــــــي هيقيمني هـا... والـــــي مش هيقيمني هـا...
|