الموضوع: دا مين ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-10, 10:00 PM   #14
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,892
معدل تقييم المستوى: 216
ابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدى
افتراضي رد: دا مين ؟؟؟

كان القبطان المصرى (ا_هانى) اصتادة وهو اسمة البلاشون وفعلا بياكل سمك وهو اداة لواحد واكلة بس معظم الطيور اللى بتاكل سمك بتكون زفرة لازم تتنقعغ فى خل ومية فترة وممكن تشوية او تحشية بصل وفلفل اسود ويتسلق ويتحمر زى البط المهاجر.................وحضرتك بتنضفة هاتتعرف هو واكل ايه
ابو مروان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس