الموضوع: دا مين ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-10, 11:19 PM   #15
fadeel79
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية fadeel79
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: القاهرة - عين شمس
المشاركات: 976
معدل تقييم المستوى: 107
fadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدىfadeel79 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: دا مين ؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان مشاهدة المشاركة
كان القبطان المصرى (ا_هانى) اصتادة وهو اسمة البلاشون وفعلا بياكل سمك وهو اداة لواحد واكلة بس معظم الطيور اللى بتاكل سمك بتكون زفرة لازم تتنقعغ فى خل ومية فترة وممكن تشوية او تحشية بصل وفلفل اسود ويتسلق ويتحمر زى البط المهاجر.................وحضرتك بتنضفة هاتتعرف هو واكل ايه
++++++++111111111111111111111
__________________
قال الله تعالى فى اواخر سورة الكهف ( قُل هَل نُنَبِّئُكُم بِالأَخسَرينَ أَعمالًا ﴿103﴾ الَّذينَ ضَلَّ سَعيُهُم فِي الحَياةِ الدُّنيا وَهُم يَحسَبونَ أَنَّهُم يُحسِنونَ صُنعًا ﴿104﴾ أُولـئِكَ الَّذينَ كَفَروا بِآياتِ رَبِّهِم وَلِقائِهِ فَحَبِطَت أَعمالُهُم فَلا نُقيمُ لَهُم يَومَ القِيامَةِ وَزنًا ) صدق الله العظيم

محمد مصطفى ( فضيل )
fadeel79 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس