رد: دا مين ؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان
كان القبطان المصرى (ا_هانى) اصتادة وهو اسمة البلاشون وفعلا بياكل سمك وهو اداة لواحد واكلة بس معظم الطيور اللى بتاكل سمك بتكون زفرة لازم تتنقعغ فى خل ومية فترة وممكن تشوية او تحشية بصل وفلفل اسود ويتسلق ويتحمر زى البط المهاجر.................وحضرتك بتنضفة هاتتعرف هو واكل ايه
|
++++++++111111111111111111111
__________________
قال الله تعالى فى اواخر سورة الكهف ( قُل هَل نُنَبِّئُكُم بِالأَخسَرينَ أَعمالًا ﴿103﴾ الَّذينَ ضَلَّ سَعيُهُم فِي الحَياةِ الدُّنيا وَهُم يَحسَبونَ أَنَّهُم يُحسِنونَ صُنعًا ﴿104﴾ أُولـئِكَ الَّذينَ كَفَروا بِآياتِ رَبِّهِم وَلِقائِهِ فَحَبِطَت أَعمالُهُم فَلا نُقيمُ لَهُم يَومَ القِيامَةِ وَزنًا ) صدق الله العظيم
محمد مصطفى ( فضيل )
|