رد: الصيد بمسدس ولا بندقيه رش
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو العمدة
البندقية طبعا فى الصيد افضل من كل الوجوة ( التحكم فى مسك البندقية وخلافة وايضا فى المسافات البعيدة )
المسدس دة بيكون للرماية والتعليم وممكن للصيد من مسافة قريبة ولكن ليس بكفائة البندقية اصلا
|
++++++++++++++++++++++++1
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|