رد: اليوم عروضى بالسيف لاعضاء المنتدى
ربنا يخليك انا باءزن الله هاحاول اخرج كل الى اعرفه علشان ينتفع بيه كل اخوانى لعل وعسى فى يوم من الايام يفيدهم بشىء او يخرجهم من ازمة وانا والله نفسى نتقابل واشرحلكم كل ده عالطبيعة
__________________

لاتأسفن على غدر الزمانلاطالما رقصت على جثث الاسود كلاب لا تحسبن برقصها تعلو على اسيادها تبقى الاسود اسودا والكلاب كلاب
|