الموضوع
:
تشغيل اذاعة القران الكريم من على سطح المكتب
عرض مشاركة واحدة
13-02-13, 06:00 PM
#
4
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 2
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى:
205
رد: تشغيل اذاعة القران الكريم من على سطح المكتب
بجد ان مش فاهم ازاى فين البرنامج
لو تكرمتم الى فهم حاجة يفهمنى لأنى محتاج الرديو جدأ
و لكم الشكر
__________________
http://imageshack.us/scaled/landing/838/zig2.gif
محمد مكاوى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى محمد مكاوى
البحث عن كل مشاركات محمد مكاوى