عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-13, 07:25 PM   #7
diiie_hard
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية diiie_hard
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 469
معدل تقييم المستوى: 42
diiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر به
افتراضي رد: تشغيل اذاعة القران الكريم من على سطح المكتب

بصي يا سيدي
انت بتيجي مثلا علي سطح المكتب وتعمل كلك يمين
هتلاقي كلمة new هتتك عليها هيطلعلك شوية اختيارات تاني اختيار اسمه shortcut هتتك عليك هيطلعلك مربع وفيه خانة فاضية هتعمل في لصق او past للرابط بتاع الشيخ الي عايز تسمعة وبعد كده next وبعد كده finish
ومبروك عليك الرابط

ولو فيه حاجة تانية بلغني واانا اشرحهالك قبل ما ادخل انام
diiie_hard غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس