13-02-13, 07:35 PM
|
#8
|
|
خبير محدثات الصوت
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المدينه: المهندسين
المشاركات: 2,028
معدل تقييم المستوى: 205
|
رد: تشغيل اذاعة القران الكريم من على سطح المكتب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diiie_hard
بصي يا سيدي
انت بتيجي مثلا علي سطح المكتب وتعمل كلك يمين
هتلاقي كلمة new هتتك عليها هيطلعلك شوية اختيارات تاني اختيار اسمه shortcut هتتك عليك هيطلعلك مربع وفيه خانة فاضية هتعمل في لصق او past للرابط بتاع الشيخ الي عايز تسمعة وبعد كده next وبعد كده finish
ومبروك عليك الرابط
ولو فيه حاجة تانية بلغني واانا اشرحهالك قبل ما ادخل انام 
|
شكرأ جزيلأ
وصلت الحمد لله
بارك الله فيك
|
|
|