الموضوع: مطلوب بندقية
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-13, 08:42 PM   #6
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: مطلوب بندقية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer مشاهدة المشاركة
بالتوفيق ان شاء الله يا ابو حميد بس اكيد حتبقي استعمال
ربنا يخليك يا معلم وهو دال اللي انا متاكد منو ههههههه انا قولت جديد لعل وعسي يكون في حد جابها وماستخدمهاش كتير وعايز يبعها
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس