الموضوع
:
مطلوب بندقية
عرض مشاركة واحدة
13-02-13, 08:42 PM
#
6
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى:
30
رد: مطلوب بندقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer
بالتوفيق ان شاء الله يا ابو حميد بس اكيد حتبقي استعمال
ربنا يخليك يا معلم وهو دال اللي انا متاكد منو ههههههه انا قولت جديد لعل وعسي يكون في حد جابها وماستخدمهاش كتير وعايز يبعها
ahmed yasser
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ahmed yasser
البحث عن كل مشاركات ahmed yasser