13-02-14, 06:32 AM
|
#1
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
|
هابى فلانتاين داااااااااى
اوعى حد يفهمنى غلط ويقول ده من الى بيحتفلو بالفلانتاين
لا خالص انا حتى سينجل ....
بس جى هنا اخد الهدايا طالما سينجل
كل السناجل يبعتو هدايا ... المرتبطين بقى ربنا يعينهم 

__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ
|
|
|