رد: انا شكلي خبطت في الحلل
أنا في كلية حقوق و عاوز أخد فرصة أشرح لحضرتك..
ال‘تراف ده فعلا ملوش أي لازمة لأنه مش بإذن نيابة أو مش قدام النيابة.. يعني حتي لو ظابط شرطة خد منك إعنراف و لا له أي 30 لازمة.. لأن أي أقوال ببتاخد لازم قدام النيابة و توقع علي الأقوال كمان.
ثانا, ده كام تحت تهديد سلاح يعني غلط قي غلط.
ثالثا, ديه في ترويع مواطنين بسلاح صوت.. يعني ابوه الراجل لو إتحكاله اللي حصل ممكن يعمل محضر عليك إنت و تروح فيها إنت....
__________________
الكلية الجوية بيتي و عنواني
عندما ترى طائرات العدو تسقط كالمطر
وصواريخ تطلق بدقة فائقة
و مهارة فريدة نادرا ما تري في القتال و المناورة
3> فأعلم أن نسور الجو يقاتلون 3>
******************************************
" القوات الجوية المصرية "
عشقي هو الطيران
بيتي هو السحاب
إلى العلا في سبيل المجد
تحيا قواتنا المسلحة درع الوطن و الشعب
فذلك الجند خير أجناد الأرض
تحياتي لكل أفراد قواتنا المسلحة,
محمد قطب الدكاماوي
|