رد: مشكله فى P.Beretta Nuova Molgora
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى
هههههههههههههههههههههههههههههه
عندك حق يا استاز عادل
|
ربنا ما يحرمنا من الرجال المحترمة اللى بيسعدو الناس بجد جزاكم الله خيرا جميعا
__________________
هجرت بعض احبتي طوعاً لأنني رأيت قلوبهم تهوى فراقي..
نعم اشتاق ،
ولكن وضعت ، كرامتي فوق اشتياقي .. ارغب في وصلهم دوماً ولكن .. طريق الذل لا تهواه سآق
سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم
|