13-02-19, 10:58 PM
|
#3
|
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
|
رد: نقيب الاطباء و السيدة العجوز
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ
فين الدكاترة دى ..
عندنا يبقى عندك برد تروح للدكتور يقولك هنعملك الزايدة
حاجة تشل ...
تحياتى واحلى تقييم
|
يا عبد الرحمن باشا الطب مهنة الاخلاق و الامانة و زى ما فى الحلو فى الوحش
شرفنى مرورك الكريم
|
|
|