الموضوع
:
ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
عرض مشاركة واحدة
13-02-21, 11:45 AM
#
9
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 2
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى:
568
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel
موفق ان شاء الله سيادة المستشار
بس موضوع الكاس موعدكش بية خصوصا انى هكون موجود هههههههههههههههه
شكلى هطلع بكاس عصير فى الاخر
تحياتى لحضرتك
ايييييييييييييييييييييييييييييية العسل و الخفة دية يا كوتوموتو
عسل و سكر والله انت بالذات هتسكب مصاصة
__________________
سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Mohamed Mahmoud
البحث عن كل مشاركات Mohamed Mahmoud