الموضوع
:
ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
عرض مشاركة واحدة
13-02-21, 06:45 PM
#
4
القناص فليفل
عمـــــــــــــيد المنتــــــــــــــــدى
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: 6 أكتوبر
المشاركات: 281
معدل تقييم المستوى:
39
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير
معالى الباشا احنا مطمنين ما دام القناص الكبير محمود بك فليفل فى فريقنا يبقى اكيد فايزين فايزين
تحياتى سيادة المستشار
البركة فيك يا هشام بك وفى باقى المتسابقين
القناص فليفل
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى القناص فليفل
البحث عن كل مشاركات القناص فليفل