اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناص فليفل
البركة فيك يا هشام بك وفى باقى المتسابقين
|
البركه في فريقنا كله سيادة المستشار
ولو خسرنا الكاس نشرة التاسعه مساء هتعلن عن إختفاء الفريق اﻷخر في ظروف غامضه و مازال البحث جاري هههههههههههههه
طبعآ أنا بهظر ﻷن بكره إن شاء الله هو يوم حب و توأمه ولقاء أصدقاء .. بالفعل هو لقاء الكبار فقط

))
تحياتي لمعاليك و لكل من سيشرفنا بحضوره.