اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud
|
يا مدير قول لهاشم يقراء إسم الموضوع كويس المسابقه للكبار فقط و كبار الصيادين يعني لازم ندربه بتاع سنتين كده و بعدين نحدد مصيره هههههههه
حبيبي يا هاشم كاس العصير بتاعك عندي ههههههه
أوعي تزعل أنا بهظر معاك

مستنيك بكره إن شاء الله