13-02-21, 07:42 PM
|
#11
|
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
|
رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
يا مدير قول لهاشم يقراء إسم الموضوع كويس المسابقه للكبار فقط و كبار الصيادين يعني لازم ندربه بتاع سنتين كده و بعدين نحدد مصيره هههههههه
حبيبي يا هاشم كاس العصير بتاعك عندي ههههههه
أوعي تزعل أنا بهظر معاك  مستنيك بكره إن شاء الله
|
ههههههههههههههههههههههه طب انا قفشنا المصاصة من ابو منة
عندك انت بقة العصير ههههههههههههههههههههههههههههههههه
يالا يا جدعان انا بجمع تبرعات محدش ناوى يجى بسندوتشات ولا اية هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه
|
|
|