عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-21, 07:42 PM   #12
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi مشاهدة المشاركة
يا مدير قول لهاشم يقراء إسم الموضوع كويس المسابقه للكبار فقط و كبار الصيادين يعني لازم ندربه بتاع سنتين كده و بعدين نحدد مصيره هههههههه
حبيبي يا هاشم كاس العصير بتاعك عندي ههههههه
أوعي تزعل أنا بهظر معاك مستنيك بكره إن شاء الله

ههههههههههههههههههههههه طب انا قفشنا المصاصة من ابو منة
عندك انت بقة العصير ههههههههههههههههههههههههههههههههه

يالا يا جدعان انا بجمع تبرعات محدش ناوى يجى بسندوتشات ولا اية هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس