اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
البركه في فريقنا كله سيادة المستشار
ولو خسرنا الكاس نشرة التاسعه مساء هتعلن عن إختفاء الفريق اﻷخر في ظروف غامضه و مازال البحث جاري هههههههههههههه
طبعآ أنا بهظر ﻷن بكره إن شاء الله هو يوم حب و توأمه ولقاء أصدقاء .. بالفعل هو لقاء الكبار فقط  ))
تحياتي لمعاليك و لكل من سيشرفنا بحضوره.
|
ههههههههه فكرة حلوة عرابى بك فعﻻ يختفوا فى ظروف غامضة وانت عارف اﻻرهابيين اليومين دول كتير وفية قلق فى البلد واكيد اﻻهابيين دول ها يطلبوا فدية ههههههههه