عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-22, 01:07 AM   #6
القناص فليفل
عمـــــــــــــيد المنتــــــــــــــــدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية القناص فليفل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: 6 أكتوبر
المشاركات: 281
معدل تقييم المستوى: 39
القناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدىالقناص فليفل من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: ادعو لنا بالتوفيق ونرجع باكأس ان شاء اللة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi مشاهدة المشاركة
البركه في فريقنا كله سيادة المستشار
ولو خسرنا الكاس نشرة التاسعه مساء هتعلن عن إختفاء الفريق اﻷخر في ظروف غامضه و مازال البحث جاري هههههههههههههه

طبعآ أنا بهظر ﻷن بكره إن شاء الله هو يوم حب و توأمه ولقاء أصدقاء .. بالفعل هو لقاء الكبار فقط ))
تحياتي لمعاليك و لكل من سيشرفنا بحضوره.
ههههههههه فكرة حلوة عرابى بك فعﻻ يختفوا فى ظروف غامضة وانت عارف اﻻرهابيين اليومين دول كتير وفية قلق فى البلد واكيد اﻻهابيين دول ها يطلبوا فدية ههههههههه
القناص فليفل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس