اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناص فليفل
ههههههههه فكرة حلوة عرابى بك فعﻻ يختفوا فى ظروف غامضة وانت عارف اﻻرهابيين اليومين دول كتير وفية قلق فى البلد واكيد اﻻهابيين دول ها يطلبوا فدية ههههههههه
|
هههههههههههههههههههه كلام مظبوط حلو موضوع الفديه ده