الموضوع
:
استفسار عن السلاح المفتوح !!
عرض مشاركة واحدة
13-02-25, 01:03 AM
#
1
Hamo.Alex
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: Alex,AgamY
المشاركات: 273
معدل تقييم المستوى:
8
استفسار عن السلاح المفتوح !!
اسمع ان السلاح اللي انت بتبقي فاتحة بيبقي علية مسألة قانونية ... فهل المسدس اللي بيبقي مفتوح من المصدر بيبقي علية كلام !!
Hamo.Alex
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Hamo.Alex
زيارة موقع Hamo.Alex المفضل
البحث عن كل مشاركات Hamo.Alex