عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-25, 11:53 AM   #1
eng.amg
صياد قديم
 
الصورة الرمزية eng.amg
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Haram, Giza
المشاركات: 1,250
معدل تقييم المستوى: 22
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي طلعة الفيوم الجمعة 22-فبراير

الجمعة الي فاتت روحت الفيوم أنا وصديقي مصطفى في أستضافة (محمد شرف)

أجمل حاجة ان الناس العرب أصحاب المراكب ميعرفوش بنادق الرش أو معلوماتهم عنها أنها بندقية عصافير. ولما ركبنا معاهم المركب الراجل بصلي بقرف وقالي إنت فاكر إن البتاعة الي معاك دي ممكن توقع بط؟؟مش دي شغالة بالنبل؟؟؟... دا بيعصى علي الخرطوش)

قولتله: إن شاء الله توقع بط وتعالب وديابة كمان

المهم مقتنعش وأول مجينا عند بطاية علي مسافة 40 أو 50 متر قالي (أهي أضرب كدا وورينا)

الحمد لله من أول ضربة بالبام 22 جت أسفل الرقبة والبطة نزلت في مكانها مقفولة. !!!!!!

الراجل قام وقف في المركب وقالي (أييييييه دا؟؟؟ البتاعة دي وقعت البطة في مكانها..دا الخرطوش مبيعملهاش!!!!! البتاعة دي بكام؟)

قولتله عادي وفي بنادق اقوي من كدا بكتير.
المهم الراجل بعد مكان مش طايقني بقى فرحان جدا وبيضحك طول الرحلة. وقالي لازم تيجي تاني.

طبعا محمد شرف قام معانا بأحلى واجب ضيافة كعادته دائما هو وأصدقائه هناك.. وقضينا اليوم بالكامل في الصحبة الجميلة دي وأسيبكو مع الصور



















__________________
م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس