رد: طلعة الفيوم الجمعة 22-فبراير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbadr
ما شاء الله طلعه موفقه وصحبه رائعه و صور رائعه وربنا يبارك فى اولاد حضرتك واحلى تقييم لو سمحت ممكن اعرف نوع الرش ايه المستخدم
|
شكرا يا فندم..
الرش بروماجنم مع بندقية بام 22
__________________
م.أحمد مصطفى
{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
|