عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-26, 01:05 PM   #7
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,892
معدل تقييم المستوى: 216
ابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدى
افتراضي رد: طلعة الفيوم الجمعة 22-فبراير

بسم الله ما شاء الله ...........ربنا يبارك فى اولاد حضرتك وتشوفهم صيادين كبار..........الخرطوش فعلا ما بيوقعش البط فى مكانة كدا.............انا ضربت بط بالخرطوش كتير لان الشرقية عندنا فيها بركتين كبار جدا واحدة لنادى الصيد المصرى وفموسم البط بيكون فية اعضاء النادى هنا فى البركة بس ما جربتش اضرب بالرش لان البط بيكون فى نص البركة واعداد رهيبة.......دى عايزة باليل بقة الواحد يظبط و كشاف حلو بندقية حلوة ديانا او بام ممكن تعمل احلى شغل............صور ممتازة ورحلة رائعة
ابو مروان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس