عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-02-26, 01:29 PM   #9
eng.amg
صياد قديم
 
الصورة الرمزية eng.amg
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Haram, Giza
المشاركات: 1,250
معدل تقييم المستوى: 22
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي رد: طلعة الفيوم الجمعة 22-فبراير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان مشاهدة المشاركة
بسم الله ما شاء الله ...........ربنا يبارك فى اولاد حضرتك وتشوفهم صيادين كبار..........الخرطوش فعلا ما بيوقعش البط فى مكانة كدا.............انا ضربت بط بالخرطوش كتير لان الشرقية عندنا فيها بركتين كبار جدا واحدة لنادى الصيد المصرى وفموسم البط بيكون فية اعضاء النادى هنا فى البركة بس ما جربتش اضرب بالرش لان البط بيكون فى نص البركة واعداد رهيبة.......دى عايزة باليل بقة الواحد يظبط و كشاف حلو بندقية حلوة ديانا او بام ممكن تعمل احلى شغل............صور ممتازة ورحلة رائعة
يا باشا جرب بالرش حتعمل أحلى شغل مع البط لحد 60 متر. ولو ديانا 350 ممكن 100 متر كمان
__________________
م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس