رد: طلعة الفيوم الجمعة 22-فبراير
باشمهندس احمد بعد التحية.
من خلال الصور الواحد يقدر يقول انها رحلة فعلا جميلة اجتمع فيها:
صحبة جميلة.
مناظر طبيعية جميلة سواء للخضرة او البحيرة.
وسائل ترفيهية.
طهى على الشواية.
فرحة الاولاد.
مفاجاءة المراكبية العرب بأمكانيةبنادق الرش.
توفيق فى الصيد.
فعلا رحلة تستحق التقييم 10/10.
تحياتى
|