عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-03-01, 06:21 PM   #15
eng.amg
صياد قديم
 
الصورة الرمزية eng.amg
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Haram, Giza
المشاركات: 1,250
معدل تقييم المستوى: 22
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي رد: طلعة الفيوم الجمعة 22-فبراير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymank2 مشاهدة المشاركة
الله ينور يا هندسه صور جميله تفتح النفس ربنا يخليلك الامير الصغير ويبقى احسن قناص.
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
باشمهندس احمد بعد التحية.
من خلال الصور الواحد يقدر يقول انها رحلة فعلا جميلة اجتمع فيها:
صحبة جميلة.
مناظر طبيعية جميلة سواء للخضرة او البحيرة.
وسائل ترفيهية.
طهى على الشواية.
فرحة الاولاد.
مفاجاءة المراكبية العرب بأمكانيةبنادق الرش.
توفيق فى الصيد.
فعلا رحلة تستحق التقييم 10/10.
تحياتى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد خلف مشاهدة المشاركة
الله ينور يا بش مهندس
و ربنا يحميلك ولادك و يباركلكو في بغض
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سعد زغلول مشاهدة المشاركة
بسم الله ما شاء الله
والله ينور عليكو يا أجمد قناصين
ورحلة جميلة وصور رائعة
وربنا يباركلكم في الأولاد ودمتم في أمان الله تعالى
ربنا يبارك فيكم جميعا..
وألف شكر علي المشاركات والتقييم
__________________
م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس