اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the small hunter
علي فكرة بقي انت بتضرب الصقور بالعند هعهعه كل مرة تقول خطأ خطأ طب لو مش متأكد احدفة بطوبة وشوفة هيطلع اية وبعدين اضربة ههههه دة لو ماطلعش يجري :p
|
هههههههههههههههه
هو اصلا ده يعتبر تالت صقر اصطاده فى حياتى
الاول كان بالخطأ
والتانى كنت قاصد لكن لما الاعضاء قالو ان صيده حرام بطلت اضربه تانى
واخر مره دى فعلا كانت غلطه لانو كانو واقف بعيد ومش باين غير بطنو وافتكرته بلشونه